środa, 29 stycznia 2014

Niespodzianka

Tak więc dzisiaj z okazji tysiąca wejść  (w tej chwili jest to 1007 wejść) obiecałam wam niespodziankę ;) Są to 2 maluteńkie niespodzianeczki :D

Niespodzianka nr 1

Pierwszą niespodzianką jest to, że możecie wybrać z kogo punktu widzenia będzie pisany rozdział. Może być to każdy. Każdy czyli każdy np.Ax, Avery, Hatch, Sam, Jennifer, Healthy, strażnik pokoju, czy obleśny Kapitolińczyk oglądający wszystko z boku.

Za jakieś 2 tygodnie, kiedy wrócę z ferii podliczę wasze głosy i napiszę rozdział z punktu widzenia osoby, którą wy wybierzecie :)


Niespodzianka nr 2

To w sumie nie jest niespodzianka, ale zwykła zabawa ;)
Tutaj mam propozycję aktorek, które według mnie najbardziej pasują na Ax i Avery, oraz Jennifer. Chciałabym sprawdzić czy myślicie tak jak ja. Znaczy czy tak samo wyobrażamy sobie te bohaterki :)
Więc piszcie w komentarzach, która dziewczyna pasuje wam najbardziej na Ax i Avry, a która na Jennifer :) Wszystkie komentarze będę podliczać za 2 tygodnie.

 Te aktorki najbardziej przypominają mi Ax/Avery
A te Jennifer.

Za dwa tygodnie zdradzę, która według mnie najlepiej pasowałaby do tej roli :D


Domyślam się, że piszę trochę chaotycznie ale co tam XD

Pozdrawiam Chiya ;)

P.S.Nowy rozdział wstawię jutro, lub w piątek c:

4 komentarze:

  1. na Ax wzięłabym tę Elly jakąśtam, na Ayery dziewczynę z tego linku
    http://4.bp.blogspot.com/-EKErWvJAJcY/UEs0hmu-wQI/AAAAAAAAAPY/MnwwQBrOODI/s1600/ab483249000136df4d8b3ba8.jpg
    a na Jennifer się nie zastanawiałam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież Ax i Avery to bliźniaczki jednojajowe XD Razem z Hatchem :P To trojaczki :D A ta aktorka to Amanda Seyfried i chyba jest trochę za stara na Avery :'(

      Usuń
  2. Według mnie na Ax i Avery najbardziej pasuje Kathlyn, albo Anna Soophia zaś na Jennifer Maia.

    OdpowiedzUsuń